Merry Christmas! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Beitske - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Thika, Kenia van Beitske - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: Beits

Blijf op de hoogte en volg Beitske

24 December 2008 | Kenia, Thika

Op dizze wize wol ik elkenien moaie Krystdagen tawinskje en alfest in lokkich en leafdefol 2009!

Vanavond zitten we met z'n allen in de katholieke kerk voor de kerstnachtdienst, belooft heel mooi te worden..en om 0.00 uur gaan we Happy Birthday to Jesus zingen, dat schijnt hier gebruikelijk te zijn..misschien iets wat jullie vanavond nog op de liturgie kunnen gooien?! Voor de kinderen hebben we echte Afrikaanse instrumenten gekocht, dus het zullen hier swingende kerstdagen worden en hopelijk kunnen we een paar mooie vuurpijlen afsteken bij het nieuwe CRC, waar we voor januari hopen te wonen..

Leafs, Beits

• 24 December 2008 - 13:09

Frouk En Eric:

Do ek in moaie kryst tawinske sis...!
    Genietsje der fan...!
    En in protte súkses mei it ferhúzjen...!

Dikke tuut,

Eric & Froukje
    Lars en Wendy

• 24 December 2008 - 14:02

Laura Veenstra:

Hee Beitske,
    In Havelte gaat alles goed,
    vanavond moeten Berber en ik zingen met het koor in de kerstnachtdienst. Zondag was ik jarig, dat was ook heel gezellig. Eindelijk 15, haha. Deze kerstvakantie is ook leuk. Berber heeft een vriendin te logeren, ik had een volleybaltoernooi en ik ga waarschijnlijk nog een party geven voor vriendinnen. Op school is met ons ook alles goed. Berber mag na de kerst overstappen naar vwo. We hadden beiden geen onvoldoendes op het rapport. Er ligt hier helaas geen sneeuw, waar ik nog wel op hoop in de vakantie :')! Ik vind het leuk dat je van die mooie foto's op je site hebt! Mama is vast en zeker jaloers op de safari. We horen de verhalen wel als je weer terug bent. Nog heel veel plezier, fijne feestdagen en een dikke kus uit Havelte.

Theunis Tiny Berber en Laura.

• 24 December 2008 - 14:08

Annelies:

Hey Beits! Merry Chirstmas! Ik hoop dat het een hele mooie kerst voor je gaat worden met veel muziek ;-)
    Liefs, Annelies

• 24 December 2008 - 14:31

Reinschje:

Gesellige Krystdagen tawinske yn in oare sfear, mar hooplik mei deselde krystgedachte as hjir yn Fryslân.
    Lok en foaral seine tawinske yn it nije jier!

• 24 December 2008 - 15:51

Tine:

In hantsje fol leafde,
    in hantsje fol nocht,
    in hantsje fol waarmte en in hantsje fol Ljocht.
    Dat winskje wij dij ta en
    Goede dagen tawinske.
    Jan en Tine en de bern.

• 24 December 2008 - 16:22

Fam. Seekles.:

Hoi Beitske,
    wij winskje dy noflike krystdagen en in goede start foar 2009.
    groetenis fan Auke en Tryntsje

• 24 December 2008 - 17:08

Bram Van Beem :

Hoi Beitske,
    Dit jier gjin liftexpeditie foar dy.. mar neffens my is der ek noch net safolle plant op dat gebied! Mar ik winksje dy ek in hiele goeie krystdagen der. Geniet der fan! In waarme kryst lyket my ek wol wat, it skynt dat de kjeld der hjir no echt oan komt. Iederien al yn de stress, binne der wol genoch redens ensa.... it hellet sels it journaal! It is mar krekt wat wichtig is fansels.

Succes mei alles wast dochst en in protte wille tawinkse der mei iedereen. Goeie tsjinst jun.

Groetnis,
    Bram

• 24 December 2008 - 17:13

Moniek De Vries:

Hey Beitske!

Alles goed? Hoe is het daar? Goede kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

• 24 December 2008 - 18:59

Feikje:

Hoi Beitske
    Ik hoopje datst dêr in hiele bisûndere Kryst belibje meist. Nim alle goede dingen mei werom sadat wy der wat fan leare kinne. Ik sil oan dy tinke fannejûn en hoopje thús ek it Krystgefoel te belibjen.
    Feikje.

• 24 December 2008 - 19:41

Enny:

Hoi Beitske, jij ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2009!
    Groetjes van een rolladeblinde Enny

• 24 December 2008 - 21:42

Geke:

Luid mee zingen hoor..!
    Veel plezier en fijne warme feestdagen Beitske.

• 25 December 2008 - 23:31

Ale E NJack:

dag Beits,

ook voor jou fijne feestdagen gewenst,
    en een goed 2009.

je kaart zal nog wel onderweg zijn, die krijg je denk ik rond het chinees nieuwjaar, of zo.
    hartelijke groeten, Ale.

• 26 December 2008 - 09:33

Siebod En Tineke:

He Beitske
    Goeie feestdagen tawinske en ik spielje wol een riedeltsje op twadde krystdei for dyn mem op e gitaar.
    Groetsjes Siebold en Tineke

• 26 December 2008 - 11:27

Jan En Wilma:

He Beitske,foar dy en de bern der ek in goede kryst tawinske!
    en in postitief begjin fan 2009 yn jimme nije
    CRC.
    groetnis fan Jan en Wilma en bern.

• 26 December 2008 - 13:45

Doutsen:

Beits,

Do ek in hiele goede krystdagen tawinske en alfest in hiel moai (begjin) fan 2009!

Groetsies,

De fam. Gerbrandy

• 26 December 2008 - 13:49

Beppe:

dat stou it mar hiel goed makkkest, en dat beppe hopet dat se dy binenkoart wer yn é earms slute kin, goed oop dysels passe, en in moaie tiid.

• 26 December 2008 - 20:04

Jannie:

Van harte hoop ik dat jullie allemaal fijne Kerstdagen hebben gehad, heerlijk om met zoveel vrijwilligers bij de allerliefste kinderen van Thika te zijn. Ik wens jullie alle goeds voor 2009 en succes met de verhuizing, het zal een heel groot gebeuren worden denk ik. Sterkte met alles, lieve groet voor allemaal van Jannie

• 27 December 2008 - 17:05

Margje:

Hoi Beitske
    Wat in geweldige belevenis; dy safariereis.
    De emoasjes wikselje har wol sterk ôf dêr, want it ferhael oer de befalling grypt ferskrik´lik oan.
    Mei kryst ha wij op skoalle it adres fan jim weeshûs mei jûn oan´e bern.
    Ik bin hiel benijd as der ek wat kaarten stoerd wurde.
    Wij winskje dij in goed nijjier ta en in soad gelok foar dij en de minsken dêr om dij hinne.
    groet fan Gerit en Margje

• 29 December 2008 - 21:01

De Boech:

He Beits,

Bedankt voor je mail, hopelijk waren je kerstdagen mooi, bijzonder en geweldig.
    Ik betrap me er op dat ik niet de tijd neem om je verhalen te lezen; je weet het he, de hectiek op MG. Ik beloof mezelf dat ik er de tijd voor neem, als ik de foto's ook zie: geweldig!!
    Pas goed op jezelf en ook alvast een knallend uiteinde!

Liefs van de Boech.
    Jantje

• 30 December 2008 - 10:53

Marijke:

Het is allemaal erg aangrijpend wat jij daar ziet en meemaakt. Ik heb enorm veel respect voor het initiatief dat je genomen hebt om wat voor je medemens in Kenia te betekenen.
    Vanuit het koude Goënga (-8*C vanmorgen) wensen Auke en ik jou alle goeds voor 2009.
    Je verdient het!

Veel liefs van Marijke.

• 30 December 2008 - 15:45

Fam. Jacob Dotinga:

Hoi Beitske,
    hier een groet uit Gauw, wij wensen jouw een goede jaarwisseling toe. En tot weerziens.
    Jacob en Renske
    Sjoukje, Tsjikke en Jouke

• 30 December 2008 - 20:07

Koos:

Hoi Beitske,
    Een goed uiteinde en een goed begin in het nieuwe jaar teogewenst
    Hier geen safari in Sneek, wel een mooie schaatstocht naar Raerd vandaag het wordt hier winter, de groetjes en heel veel succes,
    Koos

• 31 December 2008 - 15:02

Wybren:

HA!

Moaie tsjinst han?

Spitich dat'st der net mei it liften bist! Wer bist eins? Skoftke al net sjoen.. We sille oan dy tinke fanut Tulln (Eastenryk)!

No, oant sjins dan mar, en in gouden twatuzennjoggen!!

Wybren

• 02 Januari 2009 - 14:04

Niels:

ha meiske! gelukkig nieuw jaar en succes daar!

• 02 Januari 2009 - 18:39

Simon & Mirjam:

Hé Beitske! We winskje dy in hiel lokkich 2009 ta! In goeie tiid tawinske en SUKSES!!

We tinke oan dy.

groetnis Simon en Mirjam

ps: Moaie oerwinning fan us Fean op gruningen (2-3)!!!

• 04 Januari 2009 - 13:22

Immertje:

Hey Beistke,

Leuk om al je verhalen te lezen. Je beleeft echt van alles. Vast allemaal erg indrukwekkend. Veel succes daar nog en ik lees je verhalen wel.

En de beste wensen voor 2009..

Groetjes Immertje

• 05 Januari 2009 - 13:56

Sôôk:

Ha Beits,
    Bytsje let, mar dochs in leafdefol en succesfol nijjier!!
    We ha dy oe sa mist my de lifterij.. mar de reden fan net mei gean.. fûn wy mear dan tastien.
    Ja, wa 't de winner is, 1 gokje.. nammer en wybederen? ja, mar t folgjend jier sille we mei syn allen konkurearje rjochting.. skotlân..? seist der fan?
    Folle leafs,Sjoukje